haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Sanat
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Teknoloji
Eğitim
İstanbul
Ankara
Siyaset haberleri

Bugün seçim olsa anketi

Erdoğan'ın 12 Haziran'daki oy hedefi yüzde 50 olarak duyuruldu. CHP yüzde 37'yle iktidarız diyor. MHP de aynı iddiada. Erbakan ise "üç parti var biri biziz

Bugün seçim olsa anketi

Reklamlar

Erdoğan'ın 12 Haziran'daki oy hedefi yüzde 50 olarak duyuruldu. CHP yüzde 37'yle iktidarız diyor. MHP de aynı iddiada. Erbakan ise "üç parti var biri biziz" görüşünde. Peki hangi parti en fazla yüzde kaç oy alabilir?

Türkiye'deki siyasal, ekonomik, toplumsal ve kültürel gelişmeleri inceleyen GENAR Araştırma Danışmanlık ve Eğitim Merkezi "Türkiye Toplum-Siyaset Araştırması 2010'un Ardından" başlıklı raporunu yayınladı. Araştırmada vatandaşların siyasi tercihleri, sivil anayasa istekleri, iki dil tartışması, Avrupa Birliği ve kurumlara güven dahil birçok konudaki görüşleri belirlendi. 5-15 Ocak 2011 tarihleri arasında 17 il ve 47 ilçede yüz yüze görüşülen 2 bin kişinin yüzde 47.5'i "Türkiye'nin en temel sorunları nedir" sorusuna "Ekonomi" yanıtı verirken, yüzde 24.1'i "terör", yüzde 10.5'u ise "Doğu ile Güneydoğu sorunları" dedi. Dördüncü sırada ise yüzde 4.9 ile "işsizlik" yer aldı.

DEV Seçim Anketi KATIL



SAĞLIKTA BAŞARILI

Görüş bildirenlere göre hükümetin sağlık, eğitim, sosyal yardımlar, ekonomi, dış politika ve demokratikleşme konularındaki başarı oranı yüzde 64.2 ile yüzde 51 arasında değişirken, skalada en az başarı yüzde 47.5 ile terörle mücadele konusunda değerlendirildi. Hükümetin en başarılı olduğu alan yüzde 64.2 ile sağlık olarak belirlendi.

KİME OY VERİRSİNİZ?

Ankete katılanların yüzde 46,4'ü "Bu pazar gene seçim olsa hangi partiye oy verirsiniz" sorusuna "AK Parti" yanıtını verdi. CHP'ye oy vereceklerini kaydedenlerin oranı yüzde 24.3 olurken MHP'nin oy oranı yüzde 13.4, BDP'nin yüzde 5.2, SP'nin yüzde 1.6, Has Parti'nin oy oranı ise yüzde 0.6'da kaldı. Araştırmada, "Seçime kadar partilerin oy yüzdelerinde bir kısım dalgalanmaların olabileceği söylenebilir. Ancak radikal değişimler olmazsa sıralamanın ve partilerin oy oranlarının yer aldığı seviyelerin böyle olabileceğini söylemek mümkündür" ifadeleri yer aldı. Araştırma kapsamında, "partilerin alabilecekleri en yüksek oy oranları" da ele alındı.

MECLİS'E KİMLER GİREBİLİR

Elde edilen verilere göre, AK Parti'nin alabileceği maksimum oy oranı yüzde 53.1, CHP'nin yüzde 31.6, MHP'nin yüzde 28.9, SP'nin yüzde 11.7, Has Parti'nin yüzde 10.5, BDP'nin ise yüzde 9.5. Veriler ışığında yapılan değerlendirmede, "Bu veriler AK Parti'nin yüzde 50'lik hedefinin gerçekleştirilebilir bir hedef olduğu izlenimi doğururken, CHP'nin siyasal hayalinin toplumsal karşılığı olmadığını göstermektedir. MHP'nin kendi oy oranının iki katını aşan bir hüsnükabule sahip olması dikkat çekmektedir. Saadet Partisi, Has Parti ve Barış ve Demokrasi Partisi'ne (BDP) bakıldığında ise bu partilerin gereğini yapmaları durumunda Meclis'e girebilecekleri söylenebilir" ifadeleri kullanıldı.

SİVİL ANAYASA'YA DESTEK

Yeni anayasa çalışmalarına destek verenlerin oranı ise "hayır" diyenleri geçti. Rapora göre, "evet destekliyorum" diyenler yüzde 53.4 oranındayken "hayır" diyenler yüzde 33.7'de kaldı. Araştırma sonucunda 2010 yılının en önemli üç olayı sırasıyla anayasa için yapılan referandum, Mavi Marmara saldırısı ile CHP'deki genel başkanlık değişimi olarak belirlendi. Katılımcıların yüzde 66.3'ü Türkiye'nin Avrupa Birliği'ne girmesini isterken AK Parti seçmeninin "istiyorum" oranı yüzde 76.9 olurken bu partiyi ikinci sırada yüzde 76.1 ile BDP destekliyor. İlginç bir şekilde aynı katılımcıların yüzde 67.3'ü ise bu hayalin gerçekleşeceğine inanmıyor.

Seçim Anketi 2011

2011 Seçim Anketi

Bugün seçim olsa



Bugün seçim olsa anketi google ara


Bugün seçim olsa anketi google haber ara

20 Ocak 2011 22:16 Tarihli haber

facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet! stumbleupon DMCA.com
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


168 Yorum ___________________________________________________________________
AHHH AHH

İŞSİZLİK ARTTI, MEVCUT ÇALIŞANLARA DAHA ÇOK İŞ DAHA AZ EKMEK (HAÜM NAİM)POLİTİKASI UYGULANIYOR. YAZIK HALİMİZE. VATANDAŞA 100`DE 3-4`LÜK ZAMMI REVA GÖRÜP KENDİLERİNE 1 GECEDE DOLGUN ZAM YAPMAK AHLAKSIZLIKTIR. BUNUN BAŞKA TARİFİ YOKTUR.
11 Ocak 2012 03:29 | Yukarı Çık
HEPAR

O kadar çok gündem değiştiyor ki bu akp milleti uyutuyor !
15 Aralik 2011 23:46 | Yukarı Çık
akp

denızlı lı kardes sen o oranları hesaplamasını bılmıyoan konusma %400 dogrudur ama su sekılde oldugunu unutma mıllı gelır artıkca dıs borcta ona gore artar ok
10 Haziran 2011 21:55 | Yukarı Çık
denizli

heyyyy uyanın artık ülkenin dışa olan borcu %400 arttı hala hizmetten bahsediyorsunuz. nereye hizmet bizemi yoksa A.B.D yemi
10 Haziran 2011 20:50 | Yukarı Çık
chp

bu ükede sadece chp var başkada yok akp mhp boş akpliler dalmış bir uykuya uyanamıyorlar bukadar issizlik var onu kim düşüno akp mi ? yok yoksulluk yolsuzluk seni beni düşünen akp deil oy atarker iyi düşün
10 Haziran 2011 19:11 | Yukarı Çık
ak parti

lütfen aldığınız makarnanın hatrına akp ye oy verin
08 Haziran 2011 22:10 | Yukarı Çık
akp

durmak yok yola devam yüz de 52 kesin fazlasını bilemem
08 Haziran 2011 17:39 | Yukarı Çık
13.06 2011

lütfen akp nin hizmetlerini de oy atarken göz önüne alın.chp+mhp
07 Haziran 2011 22:50 | Yukarı Çık
akp

Akp ile chp arasındaki fark akp yaptıklarını söylüyor chp yapacaklarını tabi hepsini atıo tek basına iktidar akp
05 Haziran 2011 21:08 | Yukarı Çık
farketmez

mhp barajı aşsa ne aşmasa ne barajı aşınca iktidarmı olunuyor sadece sola biraz daha fazla hizmet eder mhp liler ne zaman uyanacak partiniz chp nin emrinde
02 Haziran 2011 13:27 | Yukarı Çık
her zaman sağ

bugün seçim olsa akp, dp, bbp, mhp, has parti hiç farketmez basarım oyumu. ama şunu söyleyeyim asla ve asla Chp ye oy vermem. çünkü Chp'nin temelinde radikal Kemalistler, ateistler, koministler, sosyalistler var. nereden tutarsan elinde kalıyor. ve asla halkın nabzını tutmayı bilmiyor. hep kaybediyor hepde kaybedecek.
31 Mayis 2011 10:47 | Yukarı Çık
HADİ LEN...

biz uyanmışız aslanım. sen uyuyon daha. bu memleket akp ile ekonomik huzura erdi.. hanginizin arabası yok.. seninmi..
30 Mayis 2011 19:59 | Yukarı Çık
uyan türkiye

artık partizanlık yapmayalım açlıktan zehralar ölüyor iş yok çalışan emekçi 630 tl alıyor 50 milyon fakir öğrenciler sıkıntılı köylü bitmiş hala akp deyip diyeceğiz uyanın artık allah aşkına,,,
29 Mayis 2011 21:58 | Yukarı Çık
Objektif olalım!

Ak parti'yle diğer partileri karşılaştımak bana göre çok yanlış.çünkü Ak parti toplumun her katmanına hitap ediyor.her olumsuzu iktidara mal etmet de yanlış,bazı arkadaşlar depremdeki olumsuzlukları söylerken bile.
29 Mayis 2011 08:41 | Yukarı Çık
BİLGİSAYAR BAŞINDA!

Akp li yada Akpye oy verenler kamuoyu edinmek için,bu sanal ortamdaki anketlere durmadan oy veriyorlar.Onlara göre yine birinci gelmek için her yol mübah.Çünkü son 20 senelik seçimlerde bunlara şahit olduk, duyduk,ekranlardan gördük.Tıp dünyasında böyle şeylerle tatmin olayı konunun uzmanlarına göre en büyük psikolojik rahatsızlıkmış!
28 Mayis 2011 03:25 | Yukarı Çık
sandıklara dikkat a

kardeş siz hiç sandık görevlisi olmamışınız herhal hersandıkta görevli partililer var polis eşliğinde devletin hakimine teslim ediliyor oylar burası patagonya deyil şeref..te sana iade
27 Mayis 2011 22:24 | Yukarı Çık
sandıklara dikkat

arkadaşlar unutmayın referandumda chp li ve mhp li olan şehirlerden, oylar hesaplandıktan sonra bir sürü açılmadık sandık çıktı bu da o akp nin başının altından çıkmışıtı. kesin yine yapcak yapıcanı alıcak oyları şeref... Rabbim onu bu memleketten uzak tutsun inşallah bundan sonra...
27 Mayis 2011 18:33 | Yukarı Çık
kim demiş...

mhp baraj altında falan değil bitaraflarından uydurup da burda milletin de aklını çelmeye çalışma...
27 Mayis 2011 18:28 | Yukarı Çık
TEBRİKLER...

işte budur yha gönülden kutluyorum seni... bende kütahya da yaşıyorum ve 1 haftadır eve giremiyorum. o başbakan olcak şeref... var ya depremden sonra buraya 2 milyon yardım yaptığını açıkladı ama sadece lafta ne yardım var ne başka bir şey... kızılayın 4000 çadır kurduğu söyleniyodu haberlerde ama şu anda bölgede sadece 270 çadır var ve bu çadırların her birinde 4 aile kalıyo. belediyeden gelen ekipler bizim evin neredeyse tamamı göçtüğü halde oturabilir raporu verdiler ve simavda depremler hala devam ediyo eğer o eve girersek ölümüzü bile bulamıcaklar..
27 Mayis 2011 18:25 | Yukarı Çık
İSTİSMAR!!!!!

Kütahyada bayan Akp milletvekili adayı seçim aracıyle depremzedelere yardım dağıtıyor.Acılı bu insanların manevi duygularıyle alay ederek istismar yapıyorlar.Maalesef birçok konuda aynı yönteme başvuruyorlar.Ayıp denen birşey var ayıp.Buraya Mhp baraj altında kalacak diyerek mesaj atanlar boşuna zahmet edipde yazmasınlar.Gönülleri öyle istiyor tabii.Diyelimki, baraj altında kaldı nolacak ileriye dönük görebildiğiniz neticeyide yazında bizde öğrenelim.Kamuoyunu etkilemek için boşu boşuna mesajda yazmayın.Tatmini başka yerde arayın.
27 Mayis 2011 09:49 | Yukarı Çık
akp ye mesaj

aşağıdaki satırları yazan MAHLUKAT ,hepsi sırasıyla üzerinden geçsin.Bu sefer recep beyinkini göreceksiniz... "akparti Dikkatt EDIN ; 1... CHP 2... MHP 3... bdp 4... Ergenekon ve ulusalcilari 5... Derin cunta 6.., Bi takım medya ve kanalizasyonları 7... İSRAEL VE MASON LOCALARİ Hepsinin ortak özelliği AK PARTi karşıtı olmaları..!!! "
27 Mayis 2011 04:36 | Yukarı Çık
inadına MHP

inadına sonuna kadar MHP
24 Mayis 2011 16:50 | Yukarı Çık
mhp baraj altında

mhp bu seçimlerde baraj altında kalacaktır.bunu hep birlikte göreceğiz.nedenmi?Çünkü milletin manevi değerleriyle alay eden bir parti siyasette barınamaz.mhp de olduğu gibi.
24 Mayis 2011 14:41 | Yukarı Çık
mehmet

oylar bagımsızlara
24 Mayis 2011 12:12 | Yukarı Çık
Sizi gidi melekler.....)))))

Ortamı istedigi dizayn eden malesefki şu an iktidar ve yandaşları umarım cok yakında yanılacaklarını anlıyacaklar.Bu ülkede M.H.P gercegini mutlak kabul edeceklerdir.A.K.P ve yandaş yöneticilerin hepsi melek hemde as melek.....))) Bunlar ne yolsuzluk yapar nede ülkeyi pazarlarlar...Yakın günde bu ülkenın insanlarının yüzüne bakamıyacagınızı ümit ederek...Cenabı RABBİM ülkemize yardım etsin diyorum...
23 Mayis 2011 19:18 | Yukarı Çık
teroristleri barındıranlar

daha düne terore lanet eden partiler şimdi içlerinde barındırıyorlar nerde sizin milliyetçiliğiniz AKP sizi dağıtacak boşuna seçim masrafı yapmayın
21 Mayis 2011 09:57 | Yukarı Çık
herkez kendi

herkez kendi penceresinden gördüğünü yazmış bende kendi penceremden görüneni söyleyeyim akp.%53 chp%21 mhp %9
18 Mayis 2011 23:52 | Yukarı Çık
MHP ÜZERİNDEN ELİNİZİ ÇEKİN

Yeter artık yeter,Mhp yi meclis dışında bırakmak için ellerinden geleni yapıyorlar.4 genel başkanın yaptığı terbiyesizlikler tasvip edilmez,lanetle kınıyorum.Ancak birkaç yıl önce olmuş kaset olaylarını, internet ortamında şu seçim arifesinde yapılmasının çok manidar ve sistemli olduğu gerçektir.Memleketin hayrına olacaksa, bende bu partiye oy veren bir insan olarak kabul ediyorum ki, Mhp meclis dışında kalsın.Böyle bir sonucun gerçekleşmesi Bilinmelidir ki,sadece bir kesime hizmet eder.Onun da ne olduğunu sizlerin takdirine bırakıyorum.
18 Mayis 2011 01:15 | Yukarı Çık
işte gerçekler...

arkadaşım yazdığın çok doğru tebrik ediyorum seni. şehide kelle diyen bu başbakanla bundan sonraki durum daha da fena. ama ne yazık ki halkımız bunu göremiyo bu seçimlerlede malesef alacak yine oyları... ne diyim ki Allah sonumuzu hayır etsin.
13 Mayis 2011 20:37 | Yukarı Çık
işte gerçekler...

arkadaşım yazdığın çok doğru tebrik ediyorum seni. şehide kelle diyen bu başbakanla bundan sonraki durum daha da fena. ama ne yazık ki halkımız bunu göremiyo bu seçimlerlede malesef alacak yine oyları... ne diyim ki Allah sonumuzu hayır etsin.
13 Mayis 2011 20:36 | Yukarı Çık
UTANIN VE UNUTMAYIN

rümrüm kapılarında pkk ya alkış tutan ve şehitlerin kemiklerini sızlatan bu akp deyilmi
13 Mayis 2011 10:58 | Yukarı Çık
yürü be tayyip

bu ülke üc milyar dolar icin amerikanin karsisinda el pence duran basbakanlar gördü.esnaf yazarkasa firlatiyordu.merkez bankasindaki dövizler kriz gecesi uc bankaya peskes cekildi,demirel sirtinda cuvalla banka soydu,cem uzan vs.....unutma arkadas...
11 Mayis 2011 01:46 | Yukarı Çık
YOK Kİ

bu ülkede başbakanlık yapacak karnı doymuş bir lider bir lider vardı O da cem uzan dı
10 Mayis 2011 13:53 | Yukarı Çık
CHP

bir ağaç gibi tek ve hür Ve bir orman gibi kardeşçesine Bu hasret bizim!
10 Mayis 2011 11:20 | Yukarı Çık
YETER ARTIK

YETER BIKTIRANA KADAR DURUYORLAR KENDİ GEÇMİŞLERİNİ BIRAKIP TEMİZ İNSANLARI LEKELİYORLAR KOLTUK SEVDALILARI
10 Mayis 2011 11:19 | Yukarı Çık
Boşunamı?

Bizler bu anketlere boşuna mı? oy kullanıyoruz acaba. yorumlara bakıyorum % 90 akp aleyhine, sonuçlara bakıyorum %45-50 akp deniyor acaba birileri anketi düzenleyip doğrudan %35-40 akp ye ilavemi yapıyor. Ülke için çalışan ve milleytçi davranan parti sanki birileri tarafından barajın altında bırakılmak isteniyor. Yorumlara göre % 35-40 olan MHP nin oyu anketlerde %9-12 gösteriliyor. Sağduyulu insanlardan ricam anketlerde, seçimde ve seçim sonrasında milletin iradesine saygı duyulmasıdır.
09 Mayis 2011 18:17 | Yukarı Çık
BUKALEMUNLAR!

Daha önce açılım sözü edip kürt sorunundan bahsedenler, bugün kürt sorunu yoktur demektedir.Ayrıca şahsi kanaatimce bencede yoktur.Bugünlerde ise kamuoyu anket sonuçlarına dayanarak akp sorun yoktur diyor.Kendinizle çelişmeyin kendinizle sizi gidi bukalemunlar sizi.Ayrıca bi terör sözü geçtiğinde,Türk tarafı kürt-türk kardeşliğinden hep bahsetmektedir.Allah aşkına doğru dürüst kürtler hiç kardeşlikten bahsediyormu?Hep tek taraflı söylemler söyleniyor.Bu sözleri söyleyenlerde bukalemunun kardeşleridir.Bırakın şu yalakalığı.Mali tahribatları onarmak mümkündür, ancak manevi tahribatlar mümkün değildir!
08 Mayis 2011 10:46 | Yukarı Çık
akp

arkadaşın bırı ekmek makarnadan bahsetmiş vermıyorlardı diye sanırım akp veriyor .bir ekmek makarnaya oy verebiliyorsun ya helal sana adrasını ver de her akşam ekmek makarna göndereyim sana
03 Mayis 2011 18:24 | Yukarı Çık
uyan diyenlere

Türkiye 10 yıl önce uyandı, ve hala gözlerini kırpmıyor
03 Mayis 2011 15:15 | Yukarı Çık
hak ve eşitlik

seçimler ülkemizin kaderini belirleyecek mevcut sayasi düzen mecliste kalırsa ülkemiz bölünecektir bu yüzden 4 cü bir partinin meclise girmesi şarttır efsane komutan osman pamukoğlunu araştırmadan oy kullanmayalım
03 Mayis 2011 02:55 | Yukarı Çık
milletin ahı size kalmaz

dünyanın en pahalı benzinini kim kullanıyor en pahalı tüpünü en az maaşını asgari ücret ne kadar 610kira ne kadar 200 kaldı 410 elewktrikj su telefon 100 ne kaldı 310 böl 30 a ne kadar düştü ortalama 10 lira 2 çocuk okut 10 lirayı erdoğana verelim bize geçinmeyi öğretsin
02 Mayis 2011 21:36 | Yukarı Çık
akparti

Dikkatt EDIN ; 1... CHP 2... MHP 3... bdp 4... Ergenekon ve ulusalcilari 5... Derin cunta 6.., Bi takım medya ve kanalizasyonları 7... İSRAEL VE MASON LOCALARİ Hepsinin ortak özelliği AK PARTi karşıtı olmaları..!!!
01 Mayis 2011 21:55 | Yukarı Çık
artık yeter

bence ülkeyi yönetmek için akp çok uzun süreli kaldı yeni bir partiye şans vermek lazım artık yeter cünki heryerde kurusallaştılar bu ülkeye zarar vericektir.
29 Nisan 2011 13:46 | Yukarı Çık
yol

durmak yok, yolmak için yola devam. Yolunu bulmak için yolsuzluk yapanların cehenneme kadar yolu var. Yol a devammmm!
29 Nisan 2011 10:19 | Yukarı Çık
süpriz

12 haziran genel seçimlerinin süpriz partisi büyük birlik partisi(bbp) olacak
27 Nisan 2011 08:25 | Yukarı Çık
ne istediğimizi bilelim

yıllarca çıkarlarına uygun gelen partilere oy verildi akp çok kişinin çıkarını kolluyor malesef toplum olarak inancımız diye bişey kalmamış çıkar çıkar başka bişey yok artık yeter vatanımız ciddi bir rejim tehdidi altında hala akp diyenlere sesleniyorum bir kez olsun düşünün....
19 Nisan 2011 17:09 | Yukarı Çık
iktidar arayışı

Türkiye nin önünde geleceğin şekilleneceği ve en ufak bir hatanın telafisi olmadığı önemli bir seçim süreci var. bu seçimlerde görünen şu ki ilk parti AKP olacak, ama önemli soru şu ki; acaba tek başına gelebilir mi? seçim politikaları ve bildirgeleri dikkate alındığı zaman aslında en somut ve yapılabilmesi en gerçekçi politika CHP nin. dolayısıyla eğer bu seçimlerde CHP güçlenir ise AKP bir sonraki adımında düşecektir. umarım hayırlı bir seçim olur.
18 Nisan 2011 11:28 | Yukarı Çık
gerçeği görebilmek 2

iktidarı ele geçirmek için küresel güçlerle anlaştı, ilk defa kanun çıkarıp köyden toprak satışına izin verdi ,madenlerin bu güçler tarafından işletilmesineizin verdik, kit ler ucuza elden çıkarılmış devlet sadece vergi toplayarak ayakta kalabilecek durumda kaynak yok yatırım yok arge yok türkiye ye iyi diyebilmek mümkün değil gelecekte umut vermiyor uyumayın beyler uyumayın yemeyin birbirinizi bölünmeyin!!düşünün vatansız filistinlileri düşünün libya fas tunus mısırı ders çıkarın.
15 Nisan 2011 14:39 | Yukarı Çık
gerçeği görebilmek herkese nasip olmaz

rüyalar aleminden çıkabilmek zordur.biraz gerçeklerle canımız acısın;sene 2002 ülke beceriksiz bir 3 koolisyondan kurtulmuş umut diye yepyeni bir partiye sarılmış ülkenin iç ve dış borcu 250 milyar dolar şuan650 mlydlr geçkin işsizlik oran kandırmacasından uzak her 3 kişiden 2siişsiz küçük esnaf bitmiş çünkü iktidar büyüklerin yanında olmuş zayıfa ancak sadaka mantığı ile yardım edilmiş bugün dış güçler istese ekonomi batar yani kırlgan ve yardıma muhtaç hastalıklı bir ekonomi var devam edecek..
15 Nisan 2011 14:26 | Yukarı Çık
akp

durmak yok yola devam 2023 kadara
13 Nisan 2011 10:03 | Yukarı Çık
AKP

türkiye seninle (AKP) GURUR DUYUYOR durmak yok yola devem diyoruz ben şahsen ne chp nede başka parti başkanların verdikleri söze inanmıyorum çünkü onlardan çok çektik onların zamanında ekmek makarna bile vermiyorlardı şimdi kalkıp (AKP) ye oy verenlerle nasıl dalğa geçebiliyorsunuz bize verdiği bu gurur herşeyden daha önemsiyoruz sonuna kadar aaaaaaaaaaaaaa kkkkkkkkkkkkkk pppppppppppp
13 Nisan 2011 01:13 | Yukarı Çık
En Büyük Tehlike

Türkiyeyi önümüzdeki yıllarda bekleyen en büyük tehlike,etnik milliyetçiliğe dayalı bölünme tehlikesidir.Ekonomiyi bir şekilde düzeltirsiniz, çünkü mali kaynaklı bir sorundur.Ancak Bölünme tehlikesi Manevi bir eylem olduğundan önüne geçemezsiniz ve geri dönüşü mümkün değildir.Okun yaydan çıkma misalinde olduğu gibi.Açılım komedisi altında Türkiyenin geldiği noktada hükümetin suçu enaz %60 tır.
12 Nisan 2011 09:38 | Yukarı Çık
saadetli

hak olan dava için hakkın yanın da olanı seçmek lazım hakka en yakın saadet partidir israil emeline ulaşmaması için saadet şarttır başka parti oyalama taktiği ve büyük orta doğu pırojesi ortaklarıdır
11 Nisan 2011 20:47 | Yukarı Çık
her ülkenin bir alın yazısı vardır

13 haziran sabahı türkiye de güneş yine aynı noktadan doğacak ancak önünde bir anadolu kartalı göreceksiniz. ülkeyi bugüne kadar sömüren soyan ve halkı uyutan tüm asalaklar yavaş yavaş başlarına ne geleceğini anlamaya başlayacaklar. ülkemin güzel insanları için yeni bir dönem başlıyor olacak
11 Nisan 2011 17:04 | Yukarı Çık
akp

durmak yok yola devam
11 Nisan 2011 08:58 | Yukarı Çık
çabuk unutmayalım

arkadaşlar 2002 ve daha öncesini ne kadar çabuk unutuyorsunuz türkiye yi o günlerlle mukayese edebilcek akıla şaşarım.en son ecevithükümetinde ımf den 10milyar dolar alabilmek için atmadığı imza (mali anlamda ) kalmamıştı da yinede alamıyordu bu krizde ise bir çok gelişmiş avrupa devletleri ımf nin ocağına düşerken bu iktidarda bunca yıllık ımf geleneği bu kriz döneminde bozdu şu an ımf den artık para alınmıyor 70 80 yılda yapılan icraatların (yapılamayan) şu 7-8 yılda yapıldı)gören gözler görüyor yani inanın halk artık eskisi gibi değil tarafsız olan iyi niyetli vijdan sahipleri bunu görüy artık eskiye dönüş olmayacağını düşünüyorum ileri TÜKİYE durmak yok yola devam
09 Nisan 2011 18:52 | Yukarı Çık
m h p

birazdaha sabredin gim geliyormuş herkes görecek yeterki sabredelim allah türkü korusun
07 Nisan 2011 20:46 | Yukarı Çık
AKP

bu ülkeye dışardan saygı yokken geldi başa tayyip şimdi her taraftan saygı gören ülke oldu türkiye açlık bitti sefalet bitti mazot;yağ;ve hatta ekmek kuyrukları bitti hiç uzağa bakmayın (yıl 1993)istanbul un suyu içilmezdi hava kirliliğinden geçilmezdi bunu bilmeyenler babalarına sorsunlar babaları anlatır tabiki eğer vicdanlı babaysa.ve bugün her taraf apaçık ortada fazla dil dökmeye gerek yok herkese saygılar
05 Nisan 2011 11:42 | Yukarı Çık
milli ekonomi modeli

iş aş haydar baş
04 Nisan 2011 16:14 | Yukarı Çık
gurbetçi

biz yurtdışında ilk defa türk olduğumuz için gururla yürüyoruz mhp li bagırmaktan başka ne yaptılar sola hizmet ediyolar bu ülkede bi tane projeleri varmı gerçek ülkücüler durduğunuz yer yanlış aklınızı başınıza alın
03 Nisan 2011 16:44 | Yukarı Çık
emekçi

takım tutar gibi parti tutmayalım on yılöncesi neydi şimdi nerdeyiz onlara bakalım akp
02 Nisan 2011 22:24 | Yukarı Çık
başak

bu millet ile birşey olmaz çünkü bir ekmeğe bir makarnaya oy veriyor
01 Nisan 2011 13:36 | Yukarı Çık
süt gibi ak

dünyada yeniden itibar kazanıp duruşumuz dimdik oldu.ulaşım ve sağlıkta yapılanlar bile bugune kadar yapılanların en az 10 katı,diğerlerini saymaya bile gerek yok,Allah tayyip be y ve arkadaşlarına güç kuvvet versin,durmak yok yola devam...
01 Nisan 2011 02:44 | Yukarı Çık
TUNGA

yüce rabbim bu milletime akıl fikir ihsan ettsin yaşınız musaitse 10 yıl önceyi anımsayın deyilse bir zahmet annenize babanıza sorun bu ülke bu millet ne haldeydi hatırlayın sorun soruşturun sallamayın mantıklı olun birde herkezi kendiniz gibi cahil zannetmeyin güdülmeyin okuyun arkadaşlar okuyun...
30 Mart 2011 00:06 | Yukarı Çık
TEK LİDER

Türkiye nin ve bütün ortadoğunun hatta kafkasların bile tek bir lideri var oda TAYYİP ERDOĞAN
29 Mart 2011 12:42 | Yukarı Çık
uyan eyyy turk halki

durmak yok satmaya devam aldatan ve kandiran parti (AKP)inan buna bu iktidarla devam ederse turkiye yakinda kendi denizimize ve plajimiza vize alarak girmek zorunda kalacagiz neden diye sorarsaniz bizim olan bi yer kalmiycakta ondan saygilarimla imza munzur01
28 Mart 2011 15:00 | Yukarı Çık
Sürpriz

HEPAR barajı aşan 4. parti olacak ve yeniden koalisyonlar devri başlayacak
27 Mart 2011 23:21 | Yukarı Çık
...

ya ben bu akp diyen halka hala bi anlam veremyorum erdoğan heryeri sattı özelleştirdi borç üste borç millet işssiz yahu hala akp diosunuz ya sürünüyosunuz hala akp az aklınızı başınıza alın ya
25 Mart 2011 14:19 | Yukarı Çık
mhp

ülkemizin geleceği için mhp mhp mhp inadına mhp
23 Mart 2011 09:33 | Yukarı Çık
türkiye

uyan türkiye mhp mhp mhp
17 Mart 2011 21:53 | Yukarı Çık
****

bu ülkede başbakanlık yapacak tek bir lider var o da zaten başbakan fazla lafa gerek yok !
15 Mart 2011 12:54 | Yukarı Çık
...,

ülkem emin ellerde...
15 Mart 2011 00:08 | Yukarı Çık
ayıp

bu ülkede millet içerisinden ayrı bir miilet çıkarmaya çalışanlar hala itibar görüyor bu ülkede zinayı dahi suç olmaktan çıkaran akp değilmi
14 Mart 2011 21:13 | Yukarı Çık
ayıp

bu ülkede millet içerisinden ayrı bir miilet çıkarmaya çalışanlar hala itibar görüyor bu ülkede zinayı dahi suç olmaktan çıkaran akp değilmi
14 Mart 2011 21:03 | Yukarı Çık
her zaman HEPAR

bu gün olsa her zaman hepar kahramanmaraş hepar (VEDAT ÜÇGÖZ)
14 Mart 2011 13:54 | Yukarı Çık
her zaman ak parti

yolun açık olsun tayyip erdoğan
12 Mart 2011 01:01 | Yukarı Çık
Ekonomi ve İcraat

Her halde AKP alacak. Adamlar sürekli hizmet üretiyor. Bu güne kadar hangi parti bu kadar icraat yaptı. İcaat yapmayı bırak yaptığı yolsuzluklar diz boyu. :) AKP Türkiyeyi dünyada en popüler ülke haline getirdi. Ya diğerleri?
11 Mart 2011 12:55 | Yukarı Çık
bertaraf

akp asla köprünün altından çok sular aktı