12 Eylül Son Referandum Anketi Sonuçları
Referandum Anketi:
Anayasanın bazı maddelerinde öngörülen değişiklik için 12 Eylül 2010 tarihinde yapılacak referandumda ne yönde oy kullanacaksınız?
 Son Referandum Anketi
Referandum Anketi:
Anayasanın bazı maddelerinde öngörülen değişiklik için 12 Eylül 2010 tarihinde yapılacak referandumda ne yönde oy kullanacaksınız?
51,18 4.898 Evet
46,93 4.491 Hayır
0,88 84 Oy vermeyeceğim
0,75 72 Kararsızım
0,26 25 Boş oy vereceğim
Referandum Anketi Sonuçları
Gazete 5'in 10 gün süresince sürdürdüğü referandum anketine 34.983 okuyucumuz katıldı. Siyasi partilerin kampanya başlattığı bu dönemde yapılan en büyük anket olma özelliğini taşıyor.
Referandum Anketi KATIL
57.6 % Evet
42.4% Hayır
Haber 7, geçtiğimiz hafta okurlarının nabzını tutmak için Referandumda oyunuzun rengi ne olacak? sorusunu yöneltti.
48 bin 515 kişinin katıldığı ankette 'Evet' oyları katılımcıların yüzde 64'ünü alırken 'Hayır' oyları ise yüzde 31'de kaldı.. Yüzde 5'lik bir kısım ise 'Sandığa gitmeyeceğim' tercihini yaptı..
%59,9 Evet
%35,1 Hayır
%5 Oy kullanmayacak
Referandum Anketi Sonuçları
Referandum'da bu maddeleri oylayacağızReferandum Oy Kullanma
Not: Yorum yapan teşekkür ediyorum. Yorumlarınızda topluma ve insanları küçümseyici nitelikte yorumlar onaylanmaz..
Son Referandum Anketi google ara Son Referandum Anketi google haber ara
27 Temmuz 2010 23:45 Tarihli haber
Yorumlar ___________________________________________________________________
EVETpeygamberime hakaret eden chp ile, ırkçılık yapan mhp ile, yol kesen pkk ile aynı safta olmamak için ve askeri vesayetten kurtulmak için EVET, DEMOKRASİ İÇİN EVET, 13 eylül sabahı hayırcıların yüzünü görmek isterdim 03 Eylül 2010 14:32 | 
EVETHAYIR DİYENLER ACABA NİÇİN HAYIR DEDİKLERİNİ BİLİYORLARMI ? 03 Eylül 2010 14:16 | 
kararsız:(((neler getirecek neler götürecek bize tam anlamıyla bilmiyorum.ama sanırım abdullah gül için evet diyeceğim... 03 Eylül 2010 12:38 | 
evetsonuna kadar evet 03 Eylül 2010 03:58 | 
aslında cevap basitbu yapılacak olan oylama bir akp oylaması yada yerel ve genel seçim satatüsü çerçevesinde bir oylama değildir.bunu anlayamayacak kadar da durum karmaşık değil ben gerçek anlamda kaderleri üzerine bu kadar önemli bir cevabı ondan bundan duyumları ile yönlendiren insanlara üzülüyorum.alın 26 maddeyi okuyun araştırın bir değil bir kaç delinin kuyuya attığı taşı çıkartmaya çalışmayın. yok hakimleri kendinden koyacakmışta yeni anayasada yok kendini koruma altına alacakmışta yeni anayasada vs vs vs .bazıları kuyruk acısı çekmekte bazıları yaptıklarından cezalandırılıcakları için telaşta. kim suç işlemiş ise ben nasıl sivil yargılanıyorsam nasıl haklarım belli ise birileride öyle yargılanmalı benimle aynı durumda cezasını çekmeli .eşitlik ve demokrasi istiyorsak buna ben evet diyeceğim hemde bu kadar tartışılmamalı kuşku duyulmamalı.darbeye hayır fırsatçılara artık bu ülkede yer yok.satmış diyorsunuz akp hükümeti güya türkiyeyi . satmasa ne yapacaktı cebindenmi ödeyecekti onca dış borcu yoksa sen mi vercektin hayrına gerekli parayı .ayrıca daha önce satılması gerekiyordu bazı yerlerin çünki bu borçlar şimdi bu bilançoda olmazdı. yada sadece akp mi yaptı 7 yıl süre içerisinde bunca dış borcu.görüyorsunuz ergenekoncuları anayasamız yüzünden cezalandılamıyorlar bile kimi sağlık raporu alıp yırtıyor kimi bilmem ne raporu.uyan artık türkiye bu referandum senin ayağına gelmiş bir devrim bu senin çağdaş yarınlara atacağın bir adım bu senin geleceğinden şüphe etmeden gönül rahatlığı ile darbe korkusundan uzak anlar ile yaşayacağın bir cevap.sadece biraz vicadanını yokla türkiye .bir daha 12 eylüller yaşanmasın diye bu halk kendi kendini yönetme aşamasında dahada özgürleşsin diye sandığa evetle gideceğiz inşallah 03 Eylül 2010 00:41 | 
HAYIRM.KEMAL ATATÜRK'ÜN KURMUŞ OLDUĞU CUMHURİYET DEVLETİNİ DEĞİŞTİRMEK VE AKPnin KAPKAÇ DÜZENİNE SON VERMEK VE HALKA HESAP VERMESİ İÇİN OYLARINIZ HAYIR'lı OLSUN AKPnin İSTEDİĞİ OYU VERİRSENİZ İRAN GİBİ ŞERİAT DEVRİNİ GETİRMELERİNE İZİN VERMİŞ OLACAKSINIZ 03 Eylül 2010 00:12 | 
ooo tabiitabi o kadar ileri gittik ki suudi arabistana benzedik maşallah 8 senede 02 Eylül 2010 22:53 | 
EVET ! ! ! ! !Bu ülke chp ile hep geriye gitti, ancak AKP hep ileri daha ileri gitti , ancak önünü tıkamak isteyen bu büyümeden rahatsız olan sol kesim bu referandumdada AKP nin önünü tıkamak için herşeyi yapacaktır ama BİZ YİNEDE EVET DİYECEĞİZ... 02 Eylül 2010 22:31 | 
hayırbu ülkeyi ordu kurdu ve korumasıda orduya düşer orduyla bukadar uğraşmasınlar bu ülkenin yönetim şekli demokrasi yok solcular coğunlukta yok şeriatçılar çoğunlukta herkes aklını başına alsın ülkein temel taşı olan anayasayla bu kadar uğraşmasılnar 02 Eylül 2010 22:22 | 
slmarkadaşlar chp mhp akp olayı dğeil bu bu olay millet meselesi onuun için oyumuz evet 02 Eylül 2010 21:16 | 
HAYIRHAYIR SEN ASIL ANKETİ SANDIKTA GÖRECEN 02 Eylül 2010 15:44 | 
Belcikadan EvetBurdan Ucak kaldirdik arkadaslar ve hepimiz EVETTTT dedik. Yolumuza devam yapilacak cok is var. 02 Eylül 2010 14:43 | 
özgürlük içinseçimle seçilene evet silahı olanın değil haklının hakı için güçlü olanın değil miletçe top yekün evet demeliyiz.......... 02 Eylül 2010 10:47 | 
evetanayasa mahkemesine çıkma hakkımız olacak chp karşısında ezilmeyecegiz 02 Eylül 2010 00:37 | 
bizim milletten korkulurtürk milletinden korkmayalım da kimden korkalım arkadaşım akp gibi partiye 8 senedir oy veren milletten tabii korkulur 02 Eylül 2010 00:35 | 
EVETDemokratik Anayasa için tüm akrabalarım evet diyor. Anayasada Malatyanın kayısısı, Rizenin çayı, Langanın marulu tabiki olmaz. 01 Eylül 2010 15:39 | 
evethalkın hukunun var olması için. evet diyorum 01 Eylül 2010 15:32 | 
konyasöz milletindir.neden milletten korkuyorsunuz.ner de demokrasi.halk 13 eylülde ne diyeceğini biliyor.biraz saygılı olun tahammül edin. 01 Eylül 2010 12:07 | 
EvetBir arkadas yazmış AKP iktidar iken ne kadar cok şehit veriyoruz diye PKK yi besleyen devletlerle uğraşıyor da o yüzden daha anlamadın mı arkadasım 01 Eylül 2010 06:07 | 
12 eylül referandmaevet 01 Eylül 2010 02:46 | 
egemenlik tabi milletinama bazı önemli kararlar halka bırakılamaz bunları ancak yargı belirler çiünkü en iyisini yargı bilir bugüne kadar herşeyi halka sorsaydık laik cumhuriyet kalır mıydı ortada 01 Eylül 2010 01:16 | 
keşke 1 den fazla EVET hakkım olsahayır diyenler lütfen yine umutlanmayın değişim ve gelişim arıyorsanız işte fırsat size 13 eylülden sonra evet diyenlere minnettar kalacaksınız 31 Agustos 2010 22:35 | 
DEMOKRASİ İÇİN EVETATATÜRK;EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR,DEDİĞİ HALDE. BİR TAKIM BİZ ATATÜRK İLKELERİNE SAHİP ÇIKIYORUZ DİYEN KİŞİLER, EGEMENLİĞİ MİLLETE DEĞİL HSYK, TERÖRİSTLERE VE KİŞİSEL MENFAATLERİNE LAYIK GÖRÜYORLAR 31 Agustos 2010 21:10 | 
Seriat..HSYK ve Anayasa mahkemesinin SALT cogunlugunu cumhurbaskanına ve meclise bıraklıması herşeyden önce güçler ayrılıgı ilkesine aykırıdır. bu noktada ülkede ki demokrasiyi esas engelleyen millet meclisi uyelerinin dokunlumazlığının kaldırlmadan bu gücün meclise verilmesi HAYIR. 31 Agustos 2010 19:27 | 
MESNETSİZ YORUMLARben üstünlerin hukukunun sona ermesi için, yaş kararlarına mahkeme yolunun açılması, askerlerinde sivil mahkeme yargılanması için, memura toplu sözleşme hakkının verilmesi için, yetimin, öksüzün açın haklarının korunması için evet diyeceğim. Atatürkçülüğün "A" sından anlamayanların Atatürkün arkasına sığınarak onu bu tür seçimlere alet ederek kullananlara dur demenin zamanı geldi. Yargıdaki CHP zihniyetine son vermek için gelin birlik olalım EVET diyelim 31 Agustos 2010 14:20 | 
Hayırcıların hayrı İslama göre ŞER dir.hayır demek için akıllı olmaya gerek yok. Beynini bakasına ipotek ettirenler hayır der. KENDİSİ KULLANANLAR İSE "EVET" DER. Olumsuz manada kullanılan "hayır" kelimesini dini terimde olumlu manada olan "hayır" kelimesi ile kıyas etmek en büyük din cahilliğidir. vesselam 31 Agustos 2010 14:12 | 
Hadi Kardaş HadiEngellensin istiyorsan darbeler,
Hadi kardaş hadi EVET demeye,
Milletin üstünden gitsin gölgeler,
...Hadi kardaş hadi EVET demeye,
Hayır istiyorsan da EVET EVET,
Hayıra vermeyelim asla diyet.,
Hem tarafsız hem bağımsız yargılar,
Hadi kardaş hadi EVET demeye,
Vatandaşta hiç olmasın kaygılar,
Hadi kardaş hadi EVET demeye,
Hayır istiyorsan da EVET EVET,
Hayıra vermeyelim asla diyet.,
Memura toplu sözleşme hakkı,
Hadi kardaş hadi EVET demeye,
Devam etmelidir elbet tarakki,
Hadi kardaş hadi EVET demeye,
Hayır istiyorsan da EVET EVET,
Hayıra vermeyelim asla diyet.,
Şu terör belası bitsin diyorsan,
Hadi kardaş hadi EVET demeye,
Sürekli demokrasi istiyorsan,
Hadi kardaş hadi EVET demeye,
Hayır istiyorsan da EVET EVET,
Hayıra vermeyelim asla diyet.
--------------------------------
Hadi EVET''e
Milletin üstünde bir güç tanımam,
Vesayet altında asla yaşamam,
Faili meçhuller olsun istemem,
Diyorsan kardeşim hadi EVET''e,
Özgürlükler gelsin, artık MİLLET''e,
Tepeden bakana, sen kimsin derim,
Dinime sövene, isyan ederim,
Kardeş kavgasını, nasıl isterim,
Diyorsan kardeşim hadi EVET''e,
Özgürlükler gelsin, artık MİLLET''e,
Gavuru hal ettik, iç düşman çıktı,
Bu millet darbeden, bilin ki bıktı,
Balyozdu kafesti, canımı sıktı,
Diyorsan kardeşim hadi EVET''e,
Özgürlükler gelsin, artık MİLLET''e,
Adalet önünde, eşitlik olsun,
Suçu kim işlerse, ceza verilsin,
Düşünce özgürce, dillendirilsin,
Diyorsan kardeşim hadi EVET''e,
Özgürlükler gelsin, artık MİLLET''e...
Devamını Gör 31 Agustos 2010 12:04 | 
bu akparti oylaması değil.. anayasa oylamasıherlşeyden önce bu seçimle daha fazla özgürlük oylanacaktır... ben evet taraftarıyım.. sebeblerim:
cuntacıları yargılamaya evet...
fişlenmemeye evet...
başörtülü yaşayabilmeye evet...
toplu sözleşme hakkına evet...
ergenekoncuların yargılanabilmesine evet...
hsyk nın elindeki yetkileri paylaşmaya evet...
halkın seçtiği milletvekilleriyle yönetilmeye evet...
pkk, chp hayır dediği için evet...
siyasi cuntacılardan kurtulmak için evet...
devlet dairelerinde kuzu değil efendi olarak muamele görmeye evet...
kenan evren yargılanması için evet...
kardeşi kardeşe vurduranların yargılanması için evet...
YAŞ kararıyla ordudan atılan vatandaşlarımızın askeriyeye girebilmesi için evet...
evetlere bahane çok HAYIRCILARDA NEDEN HAYIR DİYORLAR? SÖYLESİNLER...
PKK HAYIR DEDİĞİ İÇİNMİ? İŞÇİ PARTİSİ HAYIR DEDİĞİ İÇİNMİ? ERGENEKON AVUKATI CHP HAYIR DEDİĞİ İÇİNMİ? 31 Agustos 2010 09:59 | 
refarandum ankedievet 31 Agustos 2010 02:59 | 
akp yüzündenarkadaşım ülke geriye gidiyor ama akp yüzünden gidiyor bu gericilerin çıkardığı yasaya evet deyip de sanki ileri mi gidicez 31 Agustos 2010 02:34 | 
evet evet evetben hayir demeyi dusunen vatandaslarimizi anlamakta gucluk cekiyorum.bu referandumun akp veya diger partilerle bir alakasi yok herkesin ozgrce yasamasinin yolunu az da olsa acacak olan bu anayasaya neden hayir diyorlarki uc bes kisinin vurup donderdigi devletin kurumlarini kendi cikarlarina gore yonlendirdigi her kesimden vatandaslarimizi gerektiginde cikarlari icin acimadan birbirlerine dusuren kaostan beslenen birtakim suluklerden kurtulmayi niye istemiyorlarki demekki hala insanlarimiz uyanamamis ve eskiden oldugu gibi;size kopru yaptiracagim,size ev verecegim,maasiniza zam yapacagim diyerek oy toplayanlara.icraatlari olmadan bol keseden atan meydanlarda ahkam kesen is basa dusuncede cark edenlere pirim veriyorsa daha uyanmamisiz. milliyetcilik, halkcilik emekcilik kimsenin tekelinde degildir.insanimiz ne cekmisse bu ser odaklarinin yillarca halkimizi uyutup cukkalarini doldurmalarindan banka hortumlayanlardan cekmistir.oy vermek oyle basit gorulmemeli verilen oyun cok buyuk vebali var sorumlulugu var keske demek istemiyorsan kararin EVET olsun pisman olmayacaksin. 30 Agustos 2010 19:22 | 
cehaletlikatatürkü sevmeyen onun koyduğu yasaları kabul etmeyen bir hükümette anayasa değişikliği için evet demek aptalık ve cehaletlikten başka bir şey değildir özellikne kendi suçlarını kanun önünde yargılanması için dokunulmazlığı kaldırmayan bir hükümet askerleri yargılamaktan çekinmeyen bir devlet anlayışına evet demek ne anlama geliyo adını siz koyun bu ülkede atatürkün bu ziğiyeti engelemek için koyduğu yasaları değiştirmek için süzleme bir anayasa değişikliği halka sunlarak sanıyo 12 eylünde suçluları yargılayacakmş yargışayacaksa kendilerinide yargılasınlar o zaman helan derim bu hükümette ama kuru gürültüden başka bir şey değil bu kimseyi kandırmasınlar onlarda o cesaret olsa 12 eylül suçlulularını devletin başına geldiği zaman yargılamak için uğraşırlardı aradan 8 sene geçincemi akıllarına geldi 12 eylül suçlularını yargılamak işte bu hükümete güvenen insanlarda cahil değilde ne bunların derdi atatürknen hesaplaşmak bu ülkede kendi güçlerini kurarak bu devleti istedikleri gibi kukla haline getirmek için bu yasaları değişmekten başka niyetleri yok.. 30 Agustos 2010 16:33 | 
HAYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRHAYIR USTUNE LAF VAR MI DAHHA HAYIR ISTE HAYIR DIYIN SEVABA GIRIN 30 Agustos 2010 14:16 | 
ewetcılere :( AMA BEN HAYIRCIYIM :)ewet dıyen arkadaslara uzuluyorum nekadar etkı altında kalıyosunuz hayatınız nasıl ıdare edıyosunuz anlayamıyorum ya bıraz kendınıze gelırmısınız adamın neyıne ewet dıyosunuz.turkıyeyı sattına mı kacakcılıgına mı pkk cılıgına mı neyıne bırsuru sehıt verıyoruz anlamıyomusunuz hıc yarın bıgun etrafımızdakı ınsanlarda olabılır en sevdıklerımız yeter artık dıcenıze dedıklerınıze bı bakın kemal babamıza da laf soylemeyın adamın daha nasıl yonettıgını gormedınız herkez sansı hakeder eee artık yeter recep beyı 8 senedır goruyoruz satmadıgı yer kalmadı turkıye dıye bıyer kalmıcak yakında.bırazda kemal babamızı gorelım degılmı hayırcı arkadaslarıma sonuna kadar destekcıyım arkandayız kemal baba cunkı bız ATAMIZIN COCUKLARIYIZ ewet cıksa bıle snuna kadar ATAMIZIN COCUKLARI OLMAYA DEVAM EDECEGIZ ....OLMAYANLAR UTANSIN ONUN SAYESINDE SU ANDA BURADASINIZ BIDE ZAFER BAYRAMI KUTLUYOSUNUZ ....UTANIN 30 Agustos 2010 14:03 | 
EVETTTTbu anayasa mutlaka değişmeli türkiye heryıl beşyıl geri gidiyor onun icin büyük fırsat ben evet diyorum EVETT 30 Agustos 2010 14:00 | 
referandumbence evet kazanacak ama kazanmasın ben hayır taraftarıyım recep tayip heryere gidip evet sözü istiyo herkezden insanlar söz veriyo ama bütün insanların ewet diyecegini zannetmiyorum hem anayasanın degişmesi çoooooooookkkk saçma buluyorum bence kazanmasın... 30 Agustos 2010 12:29 | 
EVETEVET 30 Agustos 2010 10:21 | 
neden hayır diyelim bi gerekçe söyleyinhayır deyip yenilik görmeyeceğiz, ama EVET deyip hayırsız,olmayız, 29 Agustos 2010 19:11 | 
anket sonuclarıarkadaslar bırakın bunlarla uqrasmayı Türkiyenin 81 ilinde yapılan anket sonucları %50den fazla evet oyu olduqunu qosterıyor.tartısmaya gerek bıle yok.sonuclar acıklanınca hayır dıyenlerın pacası tutusmasın lutfen 29 Agustos 2010 11:18 | 
EVETÇünkü hayır demenin bir mantığı yok.evet demek için ise neden çok.Eğer bu abayasa değişikliği bi akp veya tayyip anayasası olsaydı,hele hele bazı hayırcıların savunduğu gibi ülkenin birliğine zarar verecek bi değişiklik olsaydı,eminim ki Anayasa mahkemesi ne pahasına olursa olsun bu referanduma izin vermezdi.(İnanın bunu yapardı.tıpkı "411" ve"367" lduğu gibi.onun için diyorum ki "hayır" da hayır yok. 29 Agustos 2010 11:10 | 
EvetBen MHP liyim.Evet diyecegim.CHP lilerin hayir demesi normal.Bence .Devlet Bahceli bagirmaktan baska bisey yapmiyor senelerdir.O hayir dedi diye ben hayir demem Basbakan Erdogana güveniyorum. 29 Agustos 2010 08:35 | 
kesinlikle evet te neden evetARKADASLAR TURKIYE 70.000.000 HERKEZ AYNI DUSUNEMEZ,,, Bu anayasa bir akp- chp anayasasi degil bizim anayasamiz, Lutfen yasalari okuyup ona gore elestiri yapin, Benim oyum evet ve oyumu gumrukte verdimde,akp bugun var yarin yok ama yaptiklari cumhuriyetten bu yana yapilan halk taraftari seyler 2001 de turkiye nasildi simdi nasil dusunun ve ona gore karar verin 29 Agustos 2010 03:15 | 
evetulkeyi derin devlet yonetiyo arkadaslar halki birbirine dusuren bunlar pkkyi kiskirtan bunlar milleti akpye karsi doldurup ve korkutup istedikleri gibi yonetiyorlar ulkedeki bir çok insan ayni seyi istiyor demokrat ozgur bi ulke anaysanin degismesi akpnin dil turkiyenin ihtiyaci olan birsey lutfen daha fazla arastirip karar verelim getirilerine bakalim olmayan seyler icin korkmaya gerek yok sonuna kadar evet evet evet.. 29 Agustos 2010 03:12 | 
ruhumda çıksa hayırnerden ülkücüler evet diyecekiş ben daha görmedim. rüyalar aleminde yaşıyor bunlar eze eze H.A.Y.I.R 28 Agustos 2010 11:43 | 
HAYIRne tayyip ne kılıçdaroğlu.kimse çıkıp pkk hakkında konuşmuyor.bırakın bu boş muhabbetleri arkadaşlar.ülkede bikere can güvenliğimiz yok.hergün şehit veriyoruz.bunların bedelini kim ödeyecek.milletimizn bölünmez bir parça olduğunu kanıtlamak istiyorsak hayır diyeceğiz.bu referandum tamamen akp ye yönelik bi bakıma akp yi zemin hazırlıcak maddeler içeriyor.unutmayın ki hala şehitlerimize kelle diyen bi başbakan var.biz milliyetçiyiz Biz ATATÜRK çocuğuyuz bunu böyle bilene. 28 Agustos 2010 05:20 | 
FEVRİ DAVRANMAYINAKP BUGÜN VAR YARIN YOK. OLAYI AKP MERKEZLİ DÜŞÜNMEMEK LAZIM. ANAYASANIN YENİ HALİ HİÇ DE KÖTÜ DEĞİL. HEM BUGÜN DEĞİŞMEZSE BU ANAYASA, DAHADA SİTTİN SENE DEĞİŞMEZ 27 Agustos 2010 23:14 | 
ergenekonarkadaşım ergenekonun ne olduğunu biliyomusun sen bu akp sırf kendi askeriyeye karşı diye tüm halkıda askere karşı kışkırtıyo sende askerlik yaptın böyle bişey yapabilirmisin tabi kötülerde olacak ama bir general bu ülkeye ömrünü veriyor 40 sene boyunca kolaymı yetişiyo bu adamlar orduda görev yaparken daha başbakan çocuktu sonra sen gel bunları yargılamaya çalış 27 Agustos 2010 22:58 | 
kesinlikle hayır!o maddelerin altında yatan ince düşünceleri anlamayanlar lütfen uyansın artık. 12eylule kadar iyi dusunup arastırın tayyip yapms gbi bakmadan inceleyin ve maddelerın altnda yatan mesajları kesfedin. HAYIR HAYIR HAYIIRR!!! 27 Agustos 2010 21:42 | 
HAYIR!!!!AKP NİN YARGISINA HAYIR!
YÜK BİN KERE HAYIR! 27 Agustos 2010 05:15 | 
evetsonuna kadar evet siz ergenekoncular başka ülkelere kendilerini satmış komutanlar vs hepiniz yargılanacaksınız hiç biryere kaçiş yok referanduma evet diyeceğim 27 Agustos 2010 02:31 | 
daha tarafsız yargı için evetülkemizdeki yargı vesayetine son vermek içn evet.hayırcılar çıkmış yargı yürütme organının emri altına girdiğini söylüyor.öyle birşey yok çünkü yargı üyelerinide yine yargı seçecek.81 ilin hakim ve savcıları toplanıp kendi aralarında 10 tane üye seçecek yanlışım yoksa tabi.hsyknın korkusuda bu çünkü kendini oluşturanlar genişleyecek.sadece kendi isteğiyle ve kendi zihniyetiyle çakışan insanları başa getirememe korkusu sardı.onoun için onların ve zihniyetçilerin bu ülkenin geleceğiyle ilgili zararlı karar vermemesi içn halk oylamasına evet 27 Agustos 2010 02:09 | 
dilimizde tüy bittiyahu bu anayasa resmen akp için geleceğimiz için falan değil söylemekten dilimizde tüy bitti anlamıyor musunuz yoksa anlamak mı istemiyorsunuz 26 Agustos 2010 23:18 | 
EVETAkp bu gün var yarın yok bu ülkede iktidarlar hep değişti ve değişmeye de devam edecek.Bu oylayacağımız şey bir siyasi parti için değil,geleceğimiz cocuklarımızın geleceği için.Vesayetçi düzenden kurtulup tam demokrasi için sonuna kadar evet. 26 Agustos 2010 21:11 | 
NEDEN HAYIR ?bilmiyorlar ki bu evet aslında türkiye cumhuriyeti’ne verilen en büyük hayır olacak, adım adım ortada ne cumhuriyet kalacak ne türkiye... sıra yargıda, sıra anayasanın değişmez hükümlerinde dedik durduk bunca zaman ama halk hala bilinçsiz hala sorgusuz sualsiz teslimde.. sonunda ise bölünmüş, ayrışmış, kopmuş, dağılmış bir toprak parçası kalacak..
Tek duam kurtuluş savaşında, 80 sonrası allahın belası terör saldırılarında kaybettiğimiz şehitlerin kemiklerinin sızlamaması... ne uğruna canlar gitti bu zamana kadar? Ne pis bir döngüye saplandık kaldık???
Tek görevimiz sahip çıkmak cumhuriyete, o yüzden mutlaka referandumdan kaçmamalı ve köylüye “ananı da al git” diyen, askerlerimize “yan gelip yatma” diyen, şehitlerimize “kelle” diyen zihniyetin hedeflediği amaca ulaşmasını engellemek ZORUNDAYIZ.
Türkiye Cumhuriyet’i kolay kurulmadı, hepimizin bunun bilincinde olması ve herkese bu durumu anlatması gerekiyor... 26 Agustos 2010 13:44 | 
NEDEN HAYIR ?bilmiyorlar ki bu evet aslında türkiye cumhuriyeti’ne verilen en büyük hayır olacak, adım adım ortada ne cumhuriyet kalacak ne türkiye... sıra yargıda, sıra anayasanın değişmez hükümlerinde dedik durduk bunca zaman ama halk hala bilinçsiz hala sorgusuz sualsiz teslimde.. sonunda ise bölünmüş, ayrışmış, kopmuş, dağılmış bir toprak parçası kalacak..
Tek duam kurtuluş savaşında, 80 sonrası allahın belası terör saldırılarında kaybettiğimiz şehitlerin kemiklerinin sızlamaması... ne uğruna canlar gitti bu zamana kadar? Ne pis bir döngüye saplandık kaldık???
Tek görevimiz sahip çıkmak cumhuriyete, o yüzden mutlaka referandumdan kaçmamalı ve köylüye “ananı da al git” diyen, askerlerimize “yan gelip yatma” diyen, şehitlerimize “kelle” diyen zihniyetin hedeflediği amaca ulaşmasını engellemek ZORUNDAYIZ.
Türkiye Cumhuriyet’i kolay kurulmadı, hepimizin bunun bilincinde olması ve herkese bu durumu anlatması gerekiyor... 26 Agustos 2010 11:27 | 
"HAYIR" diyenlere...Bu anayasa degisikliginde "dokunulmazlıklar, seçim barajı, maasina zam... yok, o yuzden HAYIR" DIYENLERE:
Diyelimki sizin 20 milyar borcunuz var, ama size bir yerden 2 milyar para teklif ediliyor, sizde "bu para benim butun ihtiyaclarimi karsilamiyor" diye teklifi reddediyorsunuz. ISTE HAYIRCILARIN DURUMU BUNDAN IBARET! Ihtiyaclarin hepsini karsilamiyor diye hicbirinidemi karsilamiyor??? 26 Agustos 2010 10:36 | 
evetbu ulkeye hıcbır zaman desımden basbakan olmayacagına EVET diyecegim 26 Agustos 2010 00:50 | 
göreceğiz2011 seçimlerinde göreceğiz başbakan olabilir mi olamaz mı siz merak etmeyin recep bey yapabiliyorsa kılıçdaroğlu hayli hayli yapar 26 Agustos 2010 00:33 | 
hayırrecebe ve onun anayasasına HAYIR diyoruzzz tüm DERSİMliler olarak!!! 25 Agustos 2010 22:53 | 
turkıyenın geleceyı için evetbagkur genel muduruıken ne yabtıgını mıllet çok ıyı bılır başbakan deyıl kapıcı olamaz 25 Agustos 2010 22:36 | 
Hayır çünkü !!Evet benim işsizliğime çözüm sağlamıyor Evet kimsenin refah düzeyine katkıda bulunmuyor.Darbecileri yargılayacağız diyorlar E muhtıra veren genelkurmay başkanına zırhlı araç hediye ediyorlar.Size inanmıyorum Sırça köşklerinizde yan gelmiş yatarken kendinize güven oyu arıyorsunuz sadece ve malesef bu oyuda alırsanız dostunuz abd ile bu ülkeyi daha derin karanlıklara sürükleyeceksiniz. 25 Agustos 2010 22:03 | 
evet diyenlere bir sorutayip dokunulmazlığı kaldırsın evet diyeyim şimdi bazılarınız tayip dokunulmazlığını kaldırırsa tayipi harcarlar diye düşünüyorlar ve tayipin harcanağını düşünenşlere soruyorum bu anayasa o kadar güvenip evet diyoyorsan bu anayasa demokrasi özgürlüğü eşitliği adaleti mademki getiriyorsa o zaman siz evet söyleyenlere göre tayipin dokunulmazlığı ve diğer herşey de aynı anda değişiyor demi o zaman sizin bu çok beğendiğiniz anayasa paketi gerek ki tayipi harcamaya değilmi ve tekrar soruyorum tayip neden dokunulmazlıkları kaldırmıyor??????? 25 Agustos 2010 18:48 | 
HAYIRRRRRRRRRÜLKEYİ 36 etnik gruba ayıranlara,
PKK ile masaya oturanlara,
SONUNA KADAR HAYIRRRRRRRRRRRR 25 Agustos 2010 18:42 | 
doğru değilçoğunluğun düşüncesi bazen doğru değildir hatta herkes aynı düşünüyorsa o şey yanlıştır çoğunluğa bakmayın bildiğiniz yoldan sapmayın bence hayır deyin 25 Agustos 2010 18:22 | 
hayırda hayır vardıryıkmak isteyenler belli hayır hayır tayyip yargılancak bu ülkede bir yere kaçamayçak o anayasayıda degişteremeycek 25 Agustos 2010 18:10 | 
vatandaşbende evet diyeceğim hemde binlerce kez evet.zaten pkk,nın tavrına bak karşısında yer aldığın zaman evet dememizin gerektiği gayet açıkca ortaya çıkıyor her halukarda sonuç milletimize hayırlı olsun 25 Agustos 2010 17:17 | 
evetbu güzel ülkenin geleceği için tabiki evet............ 25 Agustos 2010 17:09 | 
artık kanmayınbaşbakan ve arkadaşları türlü türlü numaralarla halkı evet demeye teşvik ediyorlar artık bunların oyunlarına kanmayın vaatlerine de kanmayın hayır oyu kullanın 25 Agustos 2010 16:59 | 
hayır hayır hayırsonun kadar hayır ewet dıyenler catlayın daha fazla kullanılmaya tahammulumuz yok bence sızde bı dusunsenız fena olmaz artık gerı kafalılıgı bırakın 8 yıldır ne faydasını gordunuz bı dusunun ya bulamazsınız cunkı yok sırtımızdan yeterınce gecınıldı guya fakırlere yardım yapılıyo kımın parasıyla bızım paramızla. 25 Agustos 2010 13:53 | 
EVETARTIK TASLAR YERINDEN OYNADI.BU MELMEKETIMIZI YIKMAK ISTEYEN VATAN HAINİNLERININ MASKESI BIR BIR DÜSÜYOR.GELECEK GUZEL BIR TÜRKIYE İCİN SEREFLE BÜYÜK BIR ONURLA.EVET EVET EVET 25 Agustos 2010 12:52 | 
HAYIRRRAk parti gibi bir partinin getirdiği anayasa için HAYIR
eğer evet kazanırsa bu ülkenin sonunu da hazırlar bir bakıma 25 Agustos 2010 12:49 | 
KENAN EVRENE TEPKİ VERENLER, ESASINDA O İNSANIN EL.12 Eylüle tepki veren kişiler, bu gücü, 1982 anayasasından almaktadır. 1982Anayasası gerçekten kötü olsa ve demokrasi içermese idi, AKP hükümeti bugün demokrasiyi bu şekilde en üst seviyede kullamazdı. AKP yönetimin, bugün getirmiş olduğu değişim paketi tamamiyle sivil dikta rejiminin başangıcıdır. Ey Milletim uyan, geleceğimiz çocuklarımız için bin kere HAYIRRRRRRR... 25 Agustos 2010 11:45 | 
(HAYIR)PKK , AKP İŞBİRLİĞİ İÇİNDEKİ REFERANDUMA HAYIR 25 Agustos 2010 10:49 | 
HAYIRA VESİLEARTIK HAYIR...HALK ben güçlüyüm diyor yani hükümete diyorki aklım var ve düşünüyorsam o zaman HAYIR diyor..... 25 Agustos 2010 01:14 | 
kullanılmaCHP MHP BDP BUNLAR HEPSİ DE AYNI CUVALIN KURDU CUNKÜ HEPSİDE KULLANILI YOR LAR DOGRULAR DEYİŞEN KİTAPÇIKTA VAR OKUYUN GÖRUN BEN OKUDUM MHP LİYİM BAHÇELİ BİZİ CHP BDP İLE AYNI KÖFEYE AYNI KOYDU ALPASLAN TÜRKEŞ GÖRSEYDİ YÜZÜMÜZE TÜKÜRÜR DÜ BUNUN İÇİN EVET EVET EVET 25 Agustos 2010 01:07 | 
Diger Yorumlar Için Tiklayiniz!
|